W trosce o zdrowie naszych klientów, pracowników oraz ich rodzin, z dniem 13.03.2020 przechodzimy w możliwie najszerszy tryb pracy zdalnej.
Co to oznacza dla naszych klientów?
Już od dawna dużą część naszej pracy realizujemy z wykorzystaniem technologii chmurowych. Oznacza to, iż możemy realizować nasze zadania z dowolnego miejsca z dostępem do internetu. Dzięki temu przejście na tryb pracy zdalnej powinno mieć niewielki wpływ na realizowane przez nas zadania.
Najważniejszą zmianą jest ograniczona obsługa telefonii stacjonarnej, do której być może część z Państwa jest przyzwyczajona.
Dlatego prosimy aby jako podstawową drogę komunikacji traktować pocztę e-mail.
Adresy e-mail, które będziemy nieprzerwanie monitorowali w godzinach pracy to:
biuro@advisor.pl - wszelkie potrzeby kontaktu poza poniższymi
handlowy@advisor.pl - przesyłanie zamówień na produkty InsERT
zamowienia@advisor.pl - przesyłanie zamówień na pozostałe produkty Advisor
pomoc@advisor.pl - przesyłanie zgłoszeń do serwisu technicznego oraz serwisu InsERT
biuro@szkolawchmurze.pl - kontakt w sprawie oferty dla edukacji
Zespół Advisor